tadaa

Nu har jag fått lite liv på denna underbara sak men orkar inte gå igenom
allt jag köpt får ta det på tu man hand. Men här kommer nästan de senaste inköpen
iallafall det jag är mest nöjd med.
Nya smycken, örhängena och ring från Topshop, armband från Bikbok
och mitt nya nagellack som jag bara älskar från make up store och
färgen heter Elin.
Jaha jag fattar inte varför den ligger sådär men det går inte att rotera den
jätte konstigt men iaf denna jätte söta klänning från Topshop hade jag på mig
förra helgen när vi kryssade med Viking Cinderella och firade Ninis 25 års dag :)
Jag och min skadade fot, håll högt! haha
Dagens outfit!
Nähe nu blir det till att göra lite tisdags gott. Hallon och blåbärspaj med
vaniljsås.
xoxo j

Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken underbar klänning Josie B!! Verkligen jättefin!

2010-03-30 @ 22:13:45
URL: http://neytiri.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0