Välkommen hem josie från Linköping

För det första blev det inget Kalmar besök för min del utan jag åkte
till min lillasysterYster i Linköping och det var underbart trevligt
men har inte kunnat skriva något för deras internet dog i fredags
kväll när jag höll på att skriva ett inlogg jätte konstigt och vi fick
inte igång det på hela helgen. Men nu har jag kommit hem och det
känns skönt. Har tagit bilder och myst med min älskade guddotter
men nu hittar jag inte sladden till min telefon "vansinnig" det går
verkligen ingen bra för mig. I fredags beställde jag ett par skor
som jag har velat ha ganska så länge och jag var överlycklig men
nu har dom skickat ett mail till mig där det står att dom inte kommer
att kunna skicka skorna för att den maskinen som gör dom har gått
sönder och jag är så sjukt ledsen. åååååh. Men jag va i centrum idag
så jag fick kompensera förlusten.
Men fortfarande ledsen.
Nu MÅSTE jag skala potatis för det vill ingen annan och jag har inget val.
josie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0