1 April

I dag har det varit lurarnas dag men jag har inte gått på något vad jag vet
har jobbat hela dagen så det har ändå varit ganska seriöst tycker jag, men
jag skojade med en kund omedvetet om att det va 1 april idag så va faktiskt
ganska så kul. I morgon tar jag mitt pick och pack och drar till skåne land till
Petra där jag både påsken och hennes födelsedag blir firad. Kom även hem
med lite kap idag från stan men lägger upp bilder på det i morgon för nu ska
jag lägga mig och kolla på film det blir den Old Dogs, en komedi med John
Travolta och Robin Williams. Sjukt kul.
G O D N A T T
josie

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack Josie! Åh fasen den här tror jag inte att ja sett! Love Disney!!

2010-04-05 @ 22:52:50
URL: http://neytiri.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0